Wydatki w r. szk. 2021/2022

Podstrona jest na bieżąco aktualizowana - ostatnia aktualizacja: 01.05.2022 r.

Wydatki marcowe obejmują pozycje od 28. do 33., wydatki kwietniowe - pozycje od 34. do 39.

Szanowni Rodzice,

poniżej znajdziecie informacje, jakie wydatki poczyniliśmy w obecnym roku szkolnym:

1. Zgodnie z zatwierdzonym Preliminarzem Rady do biblioteki szkolnej przekazaliśmy we wrześniu b.r. 410 lektur szkolnych. Książki zostały zakupione zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym przez bibliotekarza szkolnego Panią M. Flis. Na książki do biblioteki wydatkowaliśmy 4 999,52 zł. 

2. Na ręce kierownika świetlicy - Pani E. Grajek – przekazaliśmy 40 szt. komiksów, jak również zrealizowaliśmy zapotrzebowanie na zakup kredek ołówkowych i woskowych, flamastrów, gipiur, krepiny, bibuł, plasteliny, farb, taśm, itp. Łącznie wydatkowaliśmy na ten cel 1 274,49 zł. 

3. Zakupiliśmy – zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Dyrekcję - 6 białych tablic oraz 80 szt. markerów suchościeralnych BIC o łącznej wartości 1 873,49 zł.

4. Na potrzeby uczniów zakupiliśmy 2 tys. kubków i 6 szt. wkładów filtrujących BRITA do dostarczonych w okresie letnim dystrybutorów wody – dotyczy szkolniaczka, hali sportowej i budynku głównego szkoły. Wydatkowaliśmy: 216,59 zł. 

5. Zakupiliśmy pledy piknikowe z izolacją – szt. 12 – do użytku uczniów najmłodszych klas 0-3 oraz starszych 4-8 o łącznej wartości 479,88 zł. 

6. Zwróciliśmy środki za zakupione przez rodziców oddziału 1 D półki do użytku szkolnego 212,00 zł. 

7. Zakupiliśmy 50 ryz papieru ksero na potrzeby szkoły – wydatkowaliśmy na ten cel 587,60 zł. 

8. Wydatkowaliśmy 264,12 zł na nagrody w ramach konkursów organizowanych przez Samorząd Uczniowski. 

9. Na potrzeby uczniów dostarczyliśmy 20 szt. poduszek do biblioteki szkolnej o wartości 645,98 zł. 

10. Na potrzeby biblioteki zakupiliśmy szafkę o wartości 460,00 zł.

11. Z okazji ślubowania klas pierwszych oraz obchodów Dnia KEN wydatkowaliśmy 545,00 zł. 

12. Na prowadzenie kroniki szkolnej wydatkowaliśmy 318,00 zł. 

13. Zakupiliśmy maseczki na potrzeby uczniów o wartości 339,60 zł. 

14. Zrealizowaliśmy projekt zagospodarowania ogrodu szkolnego – zakupione zostały 4 ławki i stolik firmy Moje Bambino o wartości 11 519,50 zł. Montaż zestawu odbył się w dniu 4 listopada 2021 r.

15. Zakupiliśmy sprzęt muzyczny na potrzeby chóru szkolnego – zestaw ROADBUDDY, statyw kolumnowy, głośniki, pokrowiec - koszt zakupu wyniósł 3 500,00 zł. 

16. Z okazji Mikołajek zakupiliśmy na potrzeby naszych uczniów i pracowników szkoły ptasie mleczko firmy Wedel - wartość zakupu: 1 051,35 zł.

17. Sfinansowaliśmy nagrody dla uczniów z okazji "Bibliotecznego Konkursu Mikołajkowego" o wartości 426,09 zł.

18. Zakupiliśmy nagrody dla 75 uczniów klas 0-3 z okazji "Konkursu Anioły i Aniołki Bożonarodzeniowe" o łączniej wartości 877,92 zł - w sumie 80 różnych zestawów kredek i mazaków oraz czekolady w ilości 48 szt.

19. Sfinasowaliśmy zakup ptasiego mleczka i  20 szt. czekolad dla uczniów klas starszych z okazji konkursów organizowanych przez Samorząd Uczniowski, m.in. "Najładniejsze świąteczne przebranie" - wydatkowaliśmy 284,08 zł.

20. Opłaciliśmy faktury za serwer wirtualny 367,77 zł i za kreator stron www 121,77 zł.

21. Zakupiliśmy nagrody w ramach zorganizowanego konkursu o Prawach Dziecka - 122,35 zł.

22. Dokupiliśmy maseczki na potrzeby uczniów o wartoci 447,50 zł.

23. Na potrzeby prowadzenia kroniki szkolnej dokupilismy pisaki do kaligrafii - 115,00 zł.

24. Dokupiliśmy kubki do szkolniaczka, hali sportowej i budynku głównego szkoły o wartości 117,79 zł.

25. Zakupiliśmy środki medyczne do gabinetu Pani pięlęgniarki o wartości 139,93 zł.

26. Zakupiliśmy nagrody w ramach zorganizowanego konkursu "Okiem Przyrodnika" - 88,92 zł.

27. Dofinansowaliśmy wycieczki szkolne dla dzieci, których rodzice znaleźli się w trudnej sytuacji materialnej - 600,00 zł.

28. Opłaciliśmy fakturę za wodę i batoniki dla dzieci w związku z organizacją w naszej szkole "Dzielnicowego Konkursu Potyczki Matematyczne" - 285,18 zł.

29. Zakupiliśmy kolorową kredę tablicową - 223,85 zł.

30. Dokupiliśmy 12 szt. filtrów Britta do szkolniaczka, budynku głównego szkoły oraz hali sportowej - 171,36 zł.

31. Na potrzeby biblioteki szkolnej dokonaliśmy zakupu folii do okładania książek – wydatkowaliśmy 287,00 zł. 

32. Na potrzeby uczniów najmłodszych i starszych zakupiliśmy do zabaw na powietrzu 20 szt. piłek - 447,80 zł.

33. Dla uczniów, którzy uczestniczyli w Warszawskiej Syrence zakupiliśmy w ramach nagród 21 szt. po 300 g czekolady Milka Oreo – 208,20 zł.

34. Opłaciliśmy dwie faktury firmy Moje Bambino za 8 ławek oraz 2 stoliki na łączną wartość 22 641,44 zł w ramach kontynuacji projektu zagospodarowania dziedzińca i ogrodu szkolnego na potrzeby naszych dzieci. 

35. Zakupiliśmy nagrody dla uczniów na zakończenie roku szkolnego dla klas 4-8 – w sumie 305 sztuk książek – wydatkowaliśmy 5 693,85 zł

Uwagi: 
Wydatki będą sukcesywnie realizowane. Do końca maja wychowawcy podadzą tytuły książek celem ich zakupu dla:
• uczniów kończących edukację wczesnoszkolną – trzecioklasistów, 
• uczniów wyróżniających się w świetlicy szkolnej, 
• uczniów klas 4-8. 

36. Zakupiliśmy nagrody książkowe na zakończenie roku szkolnego dla uczniów uczęszczających do Bibliotecznego Klubu Dyskusyjnego – opiekun Pani M. Flis – 385,43 zł.

37. Zakupiliśmy nagrody książkowe na zakończenie roku szkolnego dla uczniów uczęszczających na Kółko Dziennikarskie – opiekun Pani M. Gąsik – 347,84 zł. 

38. Zakupiliśmy nagrody w ramach organizowanego Konkursu Wielkanocnego dla klas 1-3 – zakupiliśmy kredki, mazaki, flamastry stempelkowe - wydatkowaliśmy na ten cel 651,00 zł.

39. Z uwagi na brak lektury w zasobach bibliotecznych Magiczne drzewo. Czas Robotów – Andrzeja Maleszki, zakupiliśmy 20 egzemplarzy tej pozycji – 518,20 zł. 

40. W ramach organizacji trzydniowego Egzaminu Ósmoklasisty zakupione zostały następujące pozycje: 380 szt. wody – 247,00 zł oraz 390 szt. drożdżówek i rogalików – 998,00 zł 

41. Na potrzeby Ekoturnieju zakupiliśmy 40 szt. wody - 55,87 zł i 40 szt. drożdżówek – 88,00 zł. 

42. Z okazji Dnia Dziecka zakupione zostało ptasie mleczko firmy Wedel dla wszystkich oddziałów - 35 klas x 2 pudełka - 769,30 zł 

43. Dofinansowaliśmy wycieczki dla uczniów: 680 zł  
 
Jednocześnie informuję, że na potrzeby naszych uczniów zamówione zostały kanapy na pierwsze piętro szkoły w ilości 31 sztuk o łącznej wartości 39 050,00 zł.

Ponadto dla naszych najmłodszych uczniów zamówiliśmy piaskownicę w firmie Moje Bambino; z uwagi na odległe terminy realizacji zamówień, projekt zostanie zrealizowany we wrześniu.

W imieniu Prezydium i własnym serdecznie dziękuję Państwu za dotychczasowe wpłaty na fundusz Rady oraz z tytułu 1% podatku dochodowego, jak również anonimowe darowizny, dzięki którym sfinansowaliśmy projekty na rzecz naszych dzieci. Bez Państwa wsparcia inicjatywy te nie byłyby możliwe. 
Dziękuję za pamięć i życzliwość.

Pozostaję z poważaniem,
Elżbieta Sączek 
Przewodnicząca Rady Rodziców SP nr 150 w Warszawie